søndag 14. mars 2010

Nu Skin sine revolusjonerende AgeLoc produkter

Jeg har i i et par år nå brukt Nu Skin sine fantastiske produkter for hud hår og helse og er veldig fornøyd med alle produktene jeg har prøvd hittil. Nylig har Nu Skin lansert nye produkter med AgeLoc tilført i produktene, kort fortalt betyr det at huden forynges porer minskes og det tilføres mer glød, se listen under for mer info. Jeg startet å bruke AgeLoc Transformation kit for noen uker siden (avbildet under) og jeg er overrasket over hvor raske og gode resultatene er, huden min simpelthen stråler og linjer og porer er redusert. Jeg anbefaler alle både kvinner og menn som bryr seg om seg selv å prøve disse fantastiske produktene. Besøk min nettside for mer info og netthandel: http://elisabethh.nsedreams.com.

ageLOC_transform

ageLOC™ Transformation tilfører huden uovertrufne antialdringsingredienser. Det er klinisk bevist at produktet forbedrer huden på åtte viktige punkter:

  • Gir ungdommelig hudstruktur
  • Myk hud
  • Jevn hudtone
  • Reduserer forekomsten av fine linjer og rynker
  • Mer glød
  • Minsker porene
  • Reduserer misfarginger
  • Økt fuktighet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar